Nyugod-tan: hogyan élj együtt a stresszeddel?


NYITOTT TRÉNING

Helyszín

Hamarosan

Időpont

Hamarosan

Időtartam

4x4 óra

Előadó

Völgyi Zoltán

Leírás

Élj együtt a stresszel békében!

A XXI. század jellegzetessége a felgyorsult világ. Ez nem csak az információ áramlásának sebességét, de a kapcsolatok változását, a rendelkezésünkre álló adatok begyűjtését és feldolgozását egyaránt befolyásolja. Az említett jellegzetességek folyamatos stresszt indukálnak. A mindennapokban keletkezett stresszt teszik felelőssé több súlyos betegség kialakulásáért. Arról azonban kevesebb szó esik, hogy a betegségek kialakulásának igazi oka nagyon gyakran a stresszel kapcsolatos gondolkodás. Mivel az információs társadalom megváltoztatása lehetetlen ezért a tréning céljaként a résztvevők stresszel kapcsolatos gondolkodásának feltérképezését, a személyes stresszorok beazonosítását, valamint a stresszel kapcsolatos gondolkodás fontosságának tudatosítását tűztük ki.

 

Kinek szól?

Munkavállalóknak és magánszemélyeknek egyaránt, akik mindennapjaikat feszültnek értékelik és szeretnének ezen változtatni.

 

Cél

A stressz az volt, van és lesz is, ezen nem tudunk változtatni. Azon viszont igen, hogy hogyan állunk hozzá. Célunk a gondolkodásmód megváltoztatása, hogy a kiélezett és megpróbáltató helyzeteket is nyugodtan tudjuk kezelni.

 

Eredmény

A résztvevők képesek lesznek a stresszoraik tudatos felismerésére és a stresszreakcióik azonosítására. Megismerik a stressz pozitív hatásait és elsajátítják a „stressz elfogadás-együttélés” típusú komplex gondolkodás alapjait. Ezen kívül olyan lazító technikákkal ismerkednek meg, amelyek az életminőség emelését szolgálják.

  • A stressz fogalma és működése
    A feszültségkezelés egyik kulcsa a stressz mechanizmusának és hatásainak megértése. A stresszhelyzetek okozta testi és lelki hatások megismerése a blokk célja.
  • Személyes stresszorok
    A személyiségünk bizonyos tényezőkre érzékenyebben reagál, mint másokra, ez azonban nagyon jól azonosítható, melyben különböző tréningfeladatok szolgálnak segítségül.
  • Az adaptív stressz
    A stressz és a feszültség serkentő hatása régről ismert, a tréning egyik fő motívuma, hogy a stressz nem rossz.
  • A stressz és az ezzel kapcsolatos gondolkodás
    Stresszhelyzetben a reakcióink legnagyobb részét az határozza meg, hogyan gondolkodunk a helyzetről, a stresszről és önmagunkról.
  • Stresszmenedzsment – lazító technikák
    A stressz túlzott működése lazító technikákkal szabályozható, ami az eredményes és hatékony működés kulcseleme

Jelentkezzen tréningünkre!


    vagy érdeklődjön telefonon:

    +36 1 345 0301