- +36 1 345 0301
- mistral@mistral-trening.hu
- H - Cs: 9:00-17:00 P: 9:00-14:00
Hogyan kezelje az ügyfelek kifogásait? Hogyan fejlessze az értékesítőket, hogy kezelni tudják a kifogásokat?
NYITOTT TRÉNING
- Description
- Tematika
Description
A kifogáskezelés a valódi értékesítő kedvenc terepe.
Onnan ismerhető meg a jó kereskedő, a jó értékesítő, hogy valóságosan lubickol a technikákban, amikor kifogásokkal találkozik. Igazi vízválasztó az értékesítők között, aki szereti és tudja az ügyfél kifogásait, ellenvetéseit, bizonytalanságait kezelni, és aki tart, sőt egyenesen fél tőlük. Nagyon fontos, hogy az ügyfél iránti alázat és tisztelet mindenekelőtt való. Az tudja igazán jól kezelni a kifogásokat, aki megfelelő ismerettel rendelkezik az igényfeltárás alapján az ügyfélről. Továbbá, aki jól fel tudja mérni az ügyfél valódi igényeit. Tehát, aki ezeket a fázisokat kihagyja, az a kifogáskezelést sem tudja élményszintűen kezelni.
- A vásárlási szándék jelei
- A motivációs pontok felismerése
- Személyre szabott élményszintű megközelítés
- Szereptudatosság
- Csak az tud hatást gyakorolni, aki maga is lenyűgözhető
- Ügyféltípus szerint alkalmazható technikák
- A technikák gördülékeny alkalmazásának gyakorlása – Ne légy átlátszó!
- Higgy a technikában!
- Az élménynyújtás szakmai kötelesség!
Jelentkezzen tréningünkre!
vagy érdeklődjön telefonon: